Wakacyjne wyjazdy i edukacja

W wakacje nie przestajemy się uczyć. Przedstawiamy Wam kilka miejsc, które odwiedziłyśmy latem i wczesną jesienią.

Po pierwsze, wybrałyśmy się do Arboretum w Rogowie. Niezapomniana wycieczka, bardzo malownicza okolica, różnorodność roślin po prostu zachwyca, a na deser jeszcze przejażdżka kolejką wąskotorową 🙂

Dotarłyśmy też do wschodniej granicy Polski, w okolicy Kodnia, gdzie zwiedziłyśmy również Sanktuarium Maryjne, Kalwarię Kodeńską czyli teren zamkowy książąt Sapiehów i przylegające do niego rozległy Ogród Zielny Matki Bożej.

W okolicy Warszawy dziewczynki spędziły też aktywny weekend w Parku Rozrywki JULINEK. Atrakcji jest naprawdę sporo (golf, dmuchańce, park linowy, plac zabaw itp.), niestety – gorzej z gastronomią 😉

W ramach nauki hiszpańskiego wybrałyśmy się na Minorkę. Wyjazd w inne ciepłe miejsce nie wchodził w grę – dziewczynki były mocno nastawione na ćwiczenie języka.

Większość czasu spędziłyśmy w okolicy Punta Prima, tam miałyśmy okazję podziwiać m.in.: modliszki i żółwia greckiego w ich naturalnym środowisku. Byłyśmy w Ciutadelli i nad zatoką Cala Galdana. Wróciłyśmy wypoczęte i z dużą dawką motywacji do nauki języka 😀